onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan!



Flera minusgrader och snö så långt ögat når! Härligt!
I förrgår pysslade jag ihop två islyktor som ska pryda ingången imorgon. Tur vi har ätit många köpe-pepparkakor så vi hade något att göra lyktorna i.

Strax ska jag åka och handla det sista inför morgondagen, min gissning är att jag inte kommer vara ensam i affären. *tar ett par extra pepparkakor för extra styrka och tålamod*




Passar på att visa några mössor som blivit virkade den senaste tiden. Mössorna har flyttat till Jönköping och Malmö, hoppas att de får en riktigt trevlig jul!



Kungen sitter brevid och sjunger:
-Åh, det är skönt när mitt Stockholm är grönt, sakta vi går genom staaaaan!
Ja, jag säger ju att han har bred musiksmak!
*försöker styra in honom på någon mer julig melodi medan jag fortsätter äta pepparkakor*

2 kommentarer:

Skalmans mamma sa...

Vilken fin mössa det är längst ner =). När den dessutom sitter på Skalmans huvud så blir den ännu snyggare. Ska lägga in en bild när jag fotat honom!
Kram

Photo by Maria sa...

Dina mössor är så fina..

Ja något juligare kanske hade varit trevligt om han sjöng.. Ha ha.. Men den låten är ju med fin ;-)

GOD JUL på er alla i familjen..

Kram Mia