lördag 8 februari 2014

Jag är på tv.

Jo, det är sant. På något konstigt sätt hamnade vi visst här. Pappan, Majkis och jag. Melodifestivalen, deltävling 2. Det visste vi inte i morse.
Vi har väl inte väldens bästa platser. Fördelen med dessa platserna är att jag nästan kan se Martin Stenmarck byta om bakom scenen. Ser ni mig? Jag vinkar till er nu.
Det är jag som är klädd i svart. Och håller i en ballong.


Nu är vi hemma igen. Och jag förstår om ni inte såg mig. Jag höll ju inte i någon ballong.

6 kommentarer:

Rumpetuss sa...

Jomen visst var det väl du till höger om hon i svart och bredvid han i gula byxor?? ;0)

Fröken Fräken sa...

Jag såg er heeeeela tiden! För visst var det du i den purpurfärgade byxdressen som också gick på händer? :-)

Helena sa...

Hej! En jättefin blogg, blev riktigt sugen på handarbete. Helena

Anonym sa...

Hej, undrar över mönstret på de söta cupcakesen med form.( den som finns här till höger och så finns det en gammal med rödvit prickig form)?
Hälsningar Lina

8 tassar 4fötter sa...

Älskar din blogg. Men hur mycket kyligt du än skriver så är Majkis skoknytning min absoluta favorit <3

Virkar förresten den femte baggymössan efter ditt mönster. Samt Broomstick crochet och det är ditt fel

Allt gott

Åsa

8 tassar 4fötter sa...

Älskar din blogg, alla mysiga inlägg. Bäst är Majkis skoknytning.

Virkar baggymössan nr 6..,,,
Obh broomstick crochet, allt efter inspiration från dej

Allt gott
Åsa