lördag 12 juli 2014

Viktigt meddelande.

Inte för att jag har bloggat ihjäl mig senaste tiden. Det har jag verkligen inte. Men nu tar Kungen och Majkis-bloggen för första gången ett officiellt sommaruppehåll. Några veckor bara.
Har inte riktigt tid. Måste njuta av solen. Måste ta hand om sommarloviga barn. Måste äta för mycket glass. Måste njuta av sommarljumma kvällspromenader. Och måste plocka vildhallon. Och äta dem. Ni förstår ju. Fullt upp.
Ses i augusti nån gång. Ha det fantastiskt så länge.

14 kommentarer:

Rumpetuss sa...

Så klokt med sommaruppehåll!!! Ha det fint!! 🌞🍦🍓

Annie sa...

Ha en härlig semester! Kram från Våran Lilla Vrå!

Annika GW sa...

Precis så känner jag också! Ta till vara på sommaren och hallonen! / Annika

Anna Henricson sa...

Helt rätt! Njut av sommaren. Ser fram emot nya inlägg efter sommaren. Tycker att du har en väldigt bra blogg som är rolig att läsa, med många härliga pysseltips. Och du har till och med fått MIG att virka. Jag som hade trackrecord virkat päron i klass 3 innan detta. Nu har jag gjort en spindelsjal efter din beskrivning.

September sa...

Bra så. Njut och återkom senare. Kram

Caroline sa...

Längtar efter augusti nu, dina inlägg är så väl värda att vänta på! :)

Milla sa...

Önskar Dig en riktigt skön sommar:)

Ida sa...

Välkommen tillbaka i augusti.

leaS sa...

Det gör ni helt rätt i njut av allt som sommaren har att erbjuda!

Carol sa...

Nu blir jag tokig! Vi har köpt ny dator och nu fattar jag inte hur jag ska få tillbaka att prenumerera på dina inlägg. Har inte googlekonto eller nåt sånt. Behövs det?
Din blogg är så underbart rolig och härlig fullspäckad men djup visdom från både dej och barnen!
Och av underbara mönster. Så jag vill komma tillbaka i de prenumererandes skara.. /Carol

Anonym sa...

hello. my name is nadine. i'd like to start a small buisness. in search of the inventor of the "deadheadscraf" (skullcloth) i have bumped into them. they are the inventor? if so, allow me made ware for sale by its instructions? greeting love

Susanne sa...

Hej! Vill bara berätta att jag håller på att virka en dödskallesjal. Jag ääälskar det och ditt mönster är så himla bra gjort! Tack!!!

CreandoPhoto sa...

Skönt! Hoppas du njuter galet av sommaren! Och den analkande hösten också... Här är det en fördel att älska regn just nu... :)

Anonym sa...

Kom tillbaka! Nu är sommaren slut o jag saknar dina härliga inlägg... 👍🌻 Hälsningar/ Maria i Värmland