tisdag 23 april 2013

Och så är det visst en sån där dag igen.

36 år idag. Jahaminsann, så det är så här det känns att vara mellan 35-40. Där ser man. Helt okej so far. Bara jag får tårta så.

Tilllägg: Jag råkade visst lägga in inlägget igårkväll. Fast det är ju idag den 23e jag fyller. Kan jag skylla på åldern tro?

Och nu var det längesedan Majkis beställde något virkat. Men nu var det ju faktiskt så att hennes lilla McDonalds-figur hade inte en endaste mössa. Så kunde vi ju inte ha det. Och mössor som passar på ett huvud i storlek pingisboll går ju ganska snabbt att få till.
Och sen skulle förstås han bo i sin McDonalds-låda på mitt nattduksbord. Och det är ju bara bra. För inget ger ju en så härlig start på dagen som doften av donkenburgare.

29 kommentarer:

Pysselpinglan sa...

Grattis!! :)

CreandoPhoto sa...

Störstaste grattiset jag kan ropa!!!!!

pysselbacken.blogspot.se sa...

Grattis till dig!!! Kram från Monica

Grodmamman sa...

Stort grattis i efterskott!:)
Kram

Anonym sa...

Grattis!!!

/Kia

Anonym sa...

grattis i efterskott!!
kram från lyckligagatan6

Om Ett Hus sa...

Stort grattis! :) Vilken rolig bild du fixat till! :)

Helga sa...

Grattis! :) Vilken rolig bild :P

Britta sa...

Grattis på din dag! Jag hoppas att den blir bra och att du får många fina överraskningar!

// Britta

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen, fina du!

Kram från Karin

Alviti sa...

Grattis!! Ät nu riktigt mycket tårta :)
Igår länkade jag till din blogg, så tack för mönstret!!

MirEll sa...

Grattis på födelsedagen! =)
Klart figurerna behöver mössor och vem älskar inte doften av Mc´Donalds som start på dagen. ;)
PS! Jag har länkat till din spindelsjalstutorial på min sida. DS.

Fru Olsson sa...

Hipp hurra för dig idag! Du ser som vanligt oförskämt pigg ut för din ålder :-)

Hälsningar // Karin 40+

Mamma Mia sa...

Fin bild på en 36-åring, bara spindel-sjalen som saknas :)och den som har Happy-meal kartong bredvid sängen, kan väl inte betraktas som gammal? ;)
Ha en bra dag! Hälsningar från 45 år och Mia

Mia sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag ! Samma dag som min syster faktiskt.

Therese sa...

Stort grattis! Superfin sjal du knopat ihop i förra inlägget.

Yvonne sa...

Grattis! Du kanske så småningom kan hitta på ett annat bo till den lilla figuren, ett som doftar bättre. Ha det så gott! Kram Yvonne

MARIA sa...

Grattis i efterskott härliga du!

Och vet du, nu är den klar. Spindelsjalen!
Självklart länkade jag till dig... Tackar å det ödmjukaste för din tutorial, hade inte klarat det utan den! :')

Kram!

Anonym sa...

Grattis Gattis! Ingen ålder alls ju:) du har väl inte glömt att du lovat att lägga ut mönstret till döskallasjalen ;) tänkte nu när åldern börjat svika dig redan dagen innan :P ha en bra dag med mycket tårta ! Med vänlig hälsning, nicoina

Ellinor sa...

Hipp hurra på din da!

Anonym sa...

Grattis grattis!! Hoppas du har haft en fin dag! Kram från Melker, Emelie o Erik

Karin sa...

Grattis hoppas att du har haft en härlig dag, Karin

kvinnan med koftan sa...

GRATTIS!!!!!

Unknown sa...

Grattis du glädjespridare i livet man blir glad och lycklig varje gång man läser din blogg och allt går så mycket lättare stor kram på din dag

Fröken Fräken sa...

Whoo hooo! Grattis!
Men jag trodde att vi kommit överens om att hädanefter så skulle vi enbart fylla 23?!

Rumpetuss sa...

Grattis i efterskott!!!

Ida sa...

Grattis i efter-efter-skott.
Ha .. kom att tänka på att i maj fyller jag tvärt om ... om du förstår vad jag menar ... liten gåta där att lösa med Majkis. Hon vet säkert.

Anonym sa...

Grattis!!

Johanna sa...

Grattis, grattis, grattis! Hoppas du fick mycket tårta, och många paket. Och ännu mer kärlek!