tisdag 13 april 2010

Äntligen känns vintern avlägsen.



För inte allt för länge sedan kändes det som om vintern aldrig skulle ta slut.
Åhh, vad härligt det är att nu äntligen kunna ta på barnen sina vårjackor när man ska gå ut om dagarna.



Overaller och tjocka jackor har bytts ut mot fågelkvitter och värmande stunder i solen. Snön har bytts ut mot fika på altanen.



Snöskottning har bytts ut mot knoppande träd och trädgårdpåtning och framför allt...virkade tomtar har bytts ut mot virkade chokladbollar.

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Visst är det härligt.. Vintern är ett minne blott och sköna sommaren ligger framför oss..

Kram Mia

sandra sa...

Jaa! Visst är det härligt med vår!! jag njuter i fulla drag. Du borde ta barnen och komma hit och titta på våra söta lammungar, då kan du snacka om vårkänslor ;P

Tjatar på E också om att ni måste komma och hälsa på mig i butiken också, ett tips är att passa på Torsdag-Lördag då har vi 20% på allt i butiken i sommen =D

Njut nu i solen, kramisar Sandra

kungen o majkis sa...

Nattmia: Ja, jag gillar vintern...men iårblev jag verkligen mätt :-D! Extra härligt med vår i år tror jag! Kram!

Sandra: Åhhhh lammungar :-O!! Jag... eller jag menar *host* förstås Majkis skulle älska det ;D! Ja, jag och E får ta tag i att komma och hälsa på dig på jobbet snart :-D!
Kram!!