torsdag 29 april 2010

Terapivirkning.



Jag kan inte virka så mycket ännu men jag var ju bara tvungen att virka något till lilla systerdotterdottern som föddes förra veckan. Jag blev nu alltså....typ *host* gammelmoster.



Små, små rosa skor till små, små goa fötter.

Är ni sugna på ett eget par hittar ni en kanonbeskrivning här.

Nu var det längesedan...men inatt var det dags för en kunglig nattkonsert igen. Kungen vaknade klockan 23 och var vaken till 04. Och sjöng. Och lite då och då ropade på pappa som låg brevid. Kan förstå Kungen... hur roligt är det att sjunga så himla fint och tråk-publiken försöker sova under tiden?

7 kommentarer:

Lillasystern sa...

Åhh så söta!! :)

Photo by Maria sa...

Så söta små "converse"..

Jäkla publik till attt sova.. Fast kanske bättre Kungen sjöng på ljusa tiden av dygnet..

Kram Mia

gryninsljus sa...

Gud vilka underbara miniconverse, ska genast försöka mig på ett par! Jag gillar kungen, finns så mycket sämre saker att fördriva nätterna med än att sjunga!

Lotta sa...

Måste hålla med föregående skrivare, shit vika söta mini Converse=) Kanske ska göra en beställning på ett par såna istället för mössan?=) Min bästa kompis har fått twins, enäggstjejer, dom ska döpas här hemma på Gotland i sommar...å skulle har varit så kul med varsitt par mini converse till doppresent, går det att ordna tror du, eller är du ännu kass i din hand? Kram Lotta

Elin sa...

Jag måste lära mig virka! Sötare har jag inte skådat.. :)

/Elin o Molls

Karin sa...

men guuud, det va det sötaste jag sett...vad tar du för dom? Ha det bra och hoppas du blir frisk så du kan virka igen:)

Trasdockan sa...

Jisses va gulliga små tossor, är det Converse ;)? Så han är en liten sångfågel Kungen...hihi!