söndag 5 februari 2012

Ibland har man tur.



Denna finfina molnmössan kom på posten i veckan. Då jag hade tur och vann i en utlottning inne hos Johanna, som har bloggen Just nu och idag. Rara Johanna som har behövt fightas med livet alldeles för många gånger. Men som ändå har en ofattbart skön attityd till det mesta. Och så syr hon himla fina grejor.



Gissar att mössan kommer användas flitigt. När det blir något varmare än jisses-jag-fryser-öronen-av-mig-och-jag-kan-inte-längre-känna-mina-tår-kallt som det är just nu.

Tack Johanna!



-Kolla mamma. Jag är Gammelsmurfen.

4 kommentarer:

kvinnan med koftan sa...

GRATTIS till den fina mössan!!
Och framför allt till att ni är hemma och allt gick bra! den största vinsten av allt...

Petra / Popetotrora sa...

Gratulerar till vinsten! Det där röda molntyget är verkligen fint så jag förstår att du är glad. :-)

Rumpetuss sa...

Vilken trevlig vinst!!!! Superfint!

Johanna sa...

Grattis, grattis!!! Så skoj att den passade! Fast där kanske finns en viss växa-mån med ;) Hoppas ni får en finfin dag!

Kram!