söndag 19 februari 2012

Och vinnare av påskäggen är......



Roligt att så många ville vara med. Och kul att höra hur ni hittade hit!

Visst är det spännande...lite som gårdagens melodifestival. Fast i denna tävlingen vann inte Björn Ranelid utan, med slumpgeneratorns hjälp, kommentar nummer 44.

Hej!
Jag skulle bli jätteglad om jag vann de fina äggen. Jag hittade hit från "systrarnas bakblogg" som skrev om denna bloggen en gång. Det är givande på många sätt att läsa om ditt liv. Tack för att du delar det med oss.
Kram carolina
carolina.gunner@arjang.se


Stort grattis Carolina! Maila mig din adress så kommer det åtta färgglada påskägg på posten!

erica@byggarn.se


Och äntligen årets första vårtecken! För visst måste det vara ett riktigt vårtecken när ens barn plockar årets första blommor och ger till sin lilla mor. Titta bara vad Majkis hittade.



Vackert. Och visst riktigt spritter det av vårkänslor när man ser dem? Inte det säger ni? Men jag hörde iallafall fågelkvitter idag. Och det är plusgrader. Och solen skiner. Våren ÄR på väg. Så det så.

7 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Ja! Snart är våren HÄR :)

Ida sa...

Talgoxen sitter i äppelträdet närsolen lyser och ropar tititi -tiiii. Härärjagvarär-niii?
Bådar gott att fåglarna reagerar på ljuset som blir längre för varje dag. Det är klart det blir vår - men inte fort nog tyvärr.

väster sa...

Det var var roligt det! Vi får hoppas att det finns lite piggare blommor att plocka snart.

Anonym sa...

Åååå vad glad jag blev när jag läste här idag. Ser fram emot att pynta med de fina äggen. Jag skickar min adress till din mail. TACK!!!
//Carolina

Fröken Fräken sa...

Jag får öva på min förmåga att glädjas över att att andra har nära till våren.. (och blommor är ju alltid blommor!) här är det typ snöstorm ute, och jag pulsade ut till soprummet i 2 dm nysnö. Härligt, verkligen! Jag fäller ned persiennerna och hoppas att imorgon blommar syrenerna och det har blivit maj!

Elinor sa...

GRATTIS CAROLINA!
Fina blommor. Har du satt dom i vatten? :)

Stick-kine sa...

Kycklingbenen kan väl också funka som babyleksaker???