fredag 5 februari 2010

Träning.

Har läst i två av mina favoritbloggar, att Honungsmamman och Skalismamman har människor i deras omgivning som tycker att de ska träna för att orka bära sina små killar.
Jag har också folk som säger att jag behöver träna...fast inte genom att säga var rädd om ryggen, utan de säger att jag måste träna genom att snegla på min lätt fluffiga mage, få ett stort leende i ansiktet och plötsligt utbrista i ett tjoande:
GRATTIS!!

Tror sjutton jag ska investera i ett sånt här.



Mycket klädsamt och säkert väldigt effektivt.

Då kanske jag kan bli en sån där riktigt het mamma....iallafall tills jag trycker på off-knappen.



Virkivirk, mössor till en lillasyster och hennes storasyster.

7 kommentarer:

Skalmans mamma sa...

Åh, vilket tips! Det är förstås en sån där mackapär vi ska köpa ;-)....
För min mage ser också gravid ut =(.
Träna,träna varje lördag... eller så tar vi det en annan dag.
Kram

kungen o majkis sa...

Skalmans mamma: Ja, det tipset bjuder jag på ;-D! Vi kanske kan gå ihop et gäng så vi får mängdrabatt...kan tänka mig att de på tv-shop har ett ganska så stor lager som de vill bli av med, haha!
Nä, idag tränar vi inte...idag laddar vi inför Melodifestivalen. Med chips.

Nina sa...

Mage ja.. får man va med i klubben? ;)
Men guuuu vilka söta mössor!!!
Kram Nina!

kungen o majkis sa...

Nina: Ja visst, ju fler vi är som köper ett sauna belt destu bättre pris skulle jag ju tro ;-)! Kram!

Filimarans Funderingar sa...

Här kommer en till som vill vara med i klubben att få en platt mage snabbt och enkelt.
Vilka söta virkivirkmössor. Ha en trevlig kväll / margareta

Giesela o Linnea sa...

De där superfina virkivirkmössorna bor nu hemma hos oss - det var perfekta!!! Tackar!!!

barnboksbettina sa...

Jaaa, gärna ett byte! Rut kikade själv och fastnade för denna svarta mössa med rosa rand och rosa blomma! Jag känner dock att det är mera jobb med att virka än att fixa ett tryck så jag skickar lite annat smått och gott också...gör din beställning och maila till www.bettinastryck@hotmail.com och märk med BYTE!