fredag 29 oktober 2010

Fredags-bu.

Moahahahahahaha!



Just a friendly little boo,
from all of us to all of you.


Vi firar inte Halloween så värst mycket i det här huset...i år har det inte ens blivit en endaste liten pumpa....ja, förutom de virkade dårå.
Sambon ska iochförsig fira lite ikväll. Genom att gå på bio och titta på filmen Saw i 3D med en kompis. Måste vara någon sorts självplågeri om ni frågar mig. Att se filmen alltså. Inte att gå med kompisen. Själva kompisen är inte så otäck. Och har ingen motorsåg.

Vi önskar er alla en rysligt bra helg!

6 kommentarer:

Millas hem sa...

Underbar bild!!!

Usch, ja de där filmerna och i 3D dessutom!!
Är man inte tokig innan så...=)

Hoppas du får en mysig helg!

Photo by Maria sa...

Vilken härlig bild på er.. Önskar jag kunde göra såna med PS , får träna :-)

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

Karin sa...

underbar bild, du som gjorde så bra fotomontage, borde uppta det igen/kram

Marie sa...

Härlig bild:)

Nina sa...

Mina fina virkade pumpor har stått och tronat i vårt nygjorda uterum sen de damp ner i posten...tror de får stå där till jul å se söta ut!

miOmolly sa...

Så grymt bra bild, snyggmorsan liksom=) och supersöta barnen=) Har du gjort den i Photoshop? Jag gick en sån kurs för inte så länge sen, men kan inte minnas att jag lärde mig såna fina gjejer...)= Har du några fina tips? Kram o hoppas ni mår bra