lördag 23 januari 2010

Vinnaren dragen!



Så roligt att så många ville vara med! Jag fick assistans av Majkis att dra den vinnande lotten.....



*spännande*...och vinnaren är:




Grattis Sizzy! Hoppas att du kommer trivas i nya mössan! Maila mig din adress så kommer mössan farandes till dig i veckan!


Annars har vi lite temperaturskiftningar och kompenseringar här på förmiddagen. Ute har det blivit kallare, temperaturen sjunkit ner till -8 igen och här inne kompenserar Kungen för fullt genom att stiga upp till 39.

Jag sprang nyss in i en tröskel och sa ett mindre fint ord, Kungen kompenserar just nu genom att sjunga Han har öppnat pärleporten.




Summan äro konstant.

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren av den fina mössan..

Ha nu en bra lördag..

Kram Mia

Elin sa...

Jägarns också. Jag som hoppades så.... ;) Grattis till Sizzy då..

Sizzy sa...

Tack så mycket :D Lovar att ladda upp en bild när jag fått den ;)