måndag 23 maj 2011

Kunglig operationshöst.

Jaha, så var det snart dags igen. I höst ska det antagligen bli en förlängning av Kungens ryggstag. Och då ska de samtidigt rätta till Kungens sneda fot. Gips i 6 veckor. Två operationer till priset av en. Typ. Den andra foten opererades för ett par år sedan. Hoppas verkligen att det går lika smidigt som då. Och jag ska virka en supersnygg gipsstrumpa till honom. Lill-fisen. Är lite trögt på pyssel- och virkfronten här för tillfället. Iallafall vad det ser ut på bloggen. Men bakom kulisserna pysslas det för fullt. Jag håller på med ett litet större projekt. Som ni självklart får se när det är klart. Stay tuned.
 Och jag såg på min bloggsida att någon hade googlat på "vem har skadat kungafamiljen" i veckan. Och hamnat på min blogg. Tre gånger. Vet inte riktigt vad jag har gjort. Men för säkerhets skull... Till Kungen och Silvia och resten: Flåt.

2 kommentarer:

Eva sa...

Hoppas Kungen och Majkis får en riktig myspysig sommar och All Lycka Till när hösten kommer till Kungen / Tant Grön

Photo by Maria sa...

Vilken härlig bild på dina fina barn..

Ja men det är ju inte fel att man hamnar på din fina blogg om man söker på kungafamiljen, bra mycket roligare att följa ;-)

Ha nu en fin dag..

Kram Mia