måndag 16 december 2013

Snart kommer julkorten att landa.

 Jag älskar julkort. Både att få och att skicka. Förra året virkpiffade jag vår brevlåda i röd och vit-randigt till julen. Så den skulle känna sig så där varm och skön när alla julkorten kom. Och även i år har brevlådan fått sig ett värmande fodral även om snön lyser med sin frånvaro. Denna gången blev det ett rött med vita prickar. Kanske, kanske att det kommer extra många julkort då.
Och om inte, så kanske brevbäraren blir lite glad av vår prickiga brevlåda iallafall. Jag vet att jag blir det.

13 kommentarer:

Ozzys mor sa...

Den är ju alldeles underbar1 :-) Gillar förra årets också!

Alisa sa...

How good and fun idea!
Lovely colors!

krakel sa...

Väldigt fint!

frupersson sa...

Helt underbar!
Den som inte blir glad av den, blir inte glad för nåt...stackarn
Måste komma mängder med julkort i en dylik postlåda...helt klart!

Anonym sa...

Vad roligt. :) Ja snart kommer julkorten, fast jag inte skickat så många och knappast kommer få så många. :)

Rumpetuss sa...

Underbart!!!!! Helt underbart!!!

Emilia sa...

Världens snyggaste brevlåda!

Monstermønster sa...

Oioi! Den ble jeg glad av! Selv om jeg ikke er postmann!

Lena sa...

Åh fantastiskt snygg!! Där stoppas nog jättemånga julkort ner. Kan inte finnas ngn mer idérik än du.

Grodmamman sa...

Vilken rolig ide!
Jag gillar också riktiga julkort!
Kram

Jo sa...

Underbar pyntning av brevlådan! Den som inte blir glad av den blir nog inte glad i onödan direkt.. :)

Fröken Fräken sa...

Jag tycker allt att folk i trakten borde spontanskicka julkort till dig då kortenr bli lyckliga av att hamna i den lådan!

Manduzana stickar sa...

Så sjukt snyggt du har pimpat din brevlåda!