fredag 8 april 2011

Ibland är det lite tråkigt.



Man saknar ju en del. Men ibland gör det inte alls ont att tänka på vad man äter. Här är mitt nya favoritmellanmål. Skivade färska jordgubbar. En klick vaniljkesella. Och lite hackade hasselnötter på toppen. Gör faktiskt inte ont alls.

Japp så är det, jag har börjat mitt nya liv. Igen. Ikväll ska jag zumba. Åker snart. Och jag har köpt nya, svarta, väldigt knäkorta träningsbyxor. Nu måste jag göra ett av föjande tre alternativ:

Jag gör två snygga inbakade flätor så håret inte är ivägen när jag tränar.
Eller. Jag kan säga att jag har nya kamelhårsbenvärmare.
Eller så tar jag mig i kragen och helt enkelt rakar benen istället.

3 kommentarer:

Veronika sa...

:D
Fantastiskt fin klänning förresten!

Cecilia sa...

Haha! :D Lova att du visar bild om det blev inbakade flätor-alternativet :D

Photo by Maria sa...

Blev det flätorna? ;-)

Ser mumsigt ut med jordgubbar, kesella och nötter..

Ha en fin lördag..

kram Mia