måndag 11 april 2011

Och vinnaren är......

Nu är utlottningen avslutad och giraffen ska få ett nytt hem. Roligt att så många ville vara med! Jag drog en vinnare med hjälp av en slumpgenerator.



Och vinnare är alltså kommentar nummer 55!

Stort grattis till Jenny, David och lilla Emilia!



Hej Emilia! Jag kommer snart och bor hos dig i Göteborg!

***********************

Jag har hört att det ska bli påsk även iår. Så jag virkelivirkar lite ägg. De får ni se i nästa inlägg.

Och apropå påsk så kan jag se vad människor söker på på Google för att sen hamna inne hos mig. Nu senaste tiden har många förstås sökt på virkad kyckling. Och hamnat här. Kanske inte riktigt vad de hade tänkt sig. Väldans roligt enligt mig.

3 kommentarer:

Emilia, Jenny o David sa...

Nämen oj så roligt!!!

Emilia hälsar "Gaga-jajabaja-bötte!" och det är ingen tvekan om att det betyder "Yeepiii jag vann en Giraff!!"

Vi väntar med spänning vid brevlådan och hälsar med stor kram till hela familjen!

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren av den fina giraffen..

Ha ha.. Nä det var nog inte riktigt sådan kyckling de menade, men de hamnade på en blogg med mycket fint virkat..

Kram Mia

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

Jo, just den virkade kycklingen är kanske inte riktigt det man tänkt sig till påsk... :D

/F