lördag 23 april 2011

Oh shit, det är en sån dag igen.



Japp, det är min födelsedag idag. Hurra hurra för mig och så där.

Hur gammal jag blir? Det tänker jag verkligen inte säga. Man ska inte fråga om en dams ålder. Och man är inte äldre än man gör sig och så vidare.

Och man behöver faktiskt inte berätta. Ingen behöver veta. Det är ju inte som om ens ålder står skrivet i pannan precis.





Är ju skrutt att jag inte lyckats få in mitt photoshop än efter datorkraschen. I den här åldern kan man ju behöva lite/mycket retuschering.

Ha en härligt solig och skön dag. För det tänker jag ha.

22 kommentarer:

Skalmans mamma sa...

Grattis vännen! Hoppas att du får en riktig toppenfödelsedag.
/Malin

Therese sa...

Grattis, härligt väder har du fått också!

Petra / Popetotrora sa...

Gratulerar, gratulerar på den stora dagen!! Hoppas du får en grym födelsedag! :-)

Camilla sa...

Åh, vad jag gillar din humor!! Grattis på födelsedagen!!

4U2 sa...

GRATTIS och HURRA, HURRA, HURRA!

Karin sa...

Grattis, hurraaaaa.....:)

Aisyah Helga sa...

Happy Birthday!! Age is just a number and the best part is we get wiser as we get older!

Li.W sa...

Hurra hurra hurra hurra! Grattis! Och man ÄR faktiskt inte äldre än vad man gör sig... Tror stenhårt på det själv :)
Ha en underbar dag!
Kram

Anonym sa...

GRATTIS VÄNNEN!!

HOPPAS DU FÅR EN TOPPENDAG/// PUSS CISSI

skapa och inreda sa...

Stort Grattis till dig från mig!

Vardagsbetraktelser sa...

Grattis på födeslsedagen....

jag kan komma och hjälpa dig med photshop när jag frisknat till, har feber nu. Men F.... kanske hinner före.

Kram, kram från oss på www.vardagsbetraktelser.se

Lillasystern sa...

Grattis!!! HURRA HURRA HURRA!!! ôO=

Therese sa...

Stort grattis på födelsedagen! Kram från hela tjocka släkten som är i Varv och firar påsk!

bom sicka bom sa...

Grattis på födelsedagen!
Och så önskar jag er alla en fortsatt trevlig påsk.
Ulrika

Viktkamp sa...

Grattis på födelsedagen! =)

Photo by Maria sa...

GRATTIS!!! Man behöver inte retuschera bilderna när man fyller 25 ;-)

Kram Mia

IA Nyckelpiga sa...

GRATTIS!! Jag fyllde häromdagen. Samma siffror fast tvärtom.

kvinnan med koftan sa...

Hörru Du! GRATTIS !!!!
Det där var väl ingen ålder!!
: )

Emilia sa...

Grattis (i efterskott)!

Madele sa...

Näe det är för tur att det inte står skrivet i pannan!!!... Hua! HURRA för världens yngsta 34 åring! :-)

Kramis Madeleine

Fröken Fräken sa...

Grattis och hurra! Jag ska inte säga att det det är ju inte så tokigt att bli äldre om man betänker alternativet. Jag brukar mest säga att jag tar emot presenter, men äldre blir jag inte.
Fast det finns en sak som är riktigt bra med att bli äldre - det blir färre och färre som säger "Men lilla vän!" i förebrående vet-bäst ton.

Johanna sa...

Hahaha, Grattis grattis! Hoppas att du, trots din ringa ålder, hade en toppenfin födelsedag =) Kram!