lördag 16 juli 2011

Lite som maskerad.

Om man har lite tråkigt... så kan man ju piffa upp tillvaron lite med att klä ut sig.
I dagens inlägg har jag tillexempel klätt ut mig till storbloggare.

Man måste förstås alltid börja med dagens outfit:



Dagens solglasögon: Jättestora.
Dagens scarfs: Indiska. Eller Gekås.
Dagens linne: Jättegult.
Dagens kofta: Lättelång. Och grå.
Dagens frisyr: Samma som jag vaknade med.

Hmm, vad måste man mer få med?

Jo, just det...höll på att glömma.

Dagens utelunch:



Jättegod.

Så där ja. Nu behöver jag bara vänta in de 139 kommentarerna.

15 kommentarer:

alarnophotography sa...

Haha, underbart!
Känner också ofta att jag vill dissa (måste vara ett hippt ord som kidsen använder va??) alla dessa "dagens outfit" ;)

Anonym sa...

1:a kommentaren av 139!!!
Ser ut som en härligt avslappnad sommardag.
Det är alltid lika kul att läsa dina inlägg.
Anna-Carin

Johanna sa...

You go girl! (Eller vad nu alla storbloggares fans skriver till dem..?)

Du är bara så bäst! Efterfest.

Heja, heja, heja.

Zoo keeper sa...

Nu har du bara att invänta 138 stycken kommentarer till :-))) På Kissies blogg kan man läsa om hennes baksmälla, att hon spenderat 20 000 kr på festande och att hon är på väg till Arlanda. Åsså blir det massor av kommentarer. Själv skriver jag om en massa spännande saker, och får inga kommentarer alls. Jag vet inte vad det skall betyda? ;-)

Vardagsbetraktelser sa...

Anledningen till att du inte får 139 kommentarer är inte att du inte skriver lika bra som en storbloggare. Anledningen är att du inte heter Isabella Lövengrip. Men jag läser hellre din blogg än hennes eftersom din är bättre... Kram från mig... ha de så skoj i Denmark...

Anonym sa...

Bara bäst :) Love it

Karin sa...

:-) Gillar din blogg massor. Tack för fina ord och bilder /Karin

Fröken Fräken sa...

Du glömde att lägga till lite om något som ska vara "krispigt och sooooo fresch!" också! :-D
Nja, jag tycker nog att det är bättre med lite äkta grejer än hur man lägger en perfekt fest makeup... Jag läser visserligen inga storbloggare på modesidan, jag har en känsla av att jag inte är rätt målgrupp...

Anonym sa...

Underbart!! Ska göra likadant imorgon om jag vaknar på ruttet humör!!! Tack för att du gjorde mig glad...*S*...
Kram till er
vonna
vonnasniggeling.blogspot.com

AnnaMalinska sa...

Helt underbart. Kunde inte sagt det bättre själv. Jag har själv svårt att förstå dessa bloggar och ännu mer hur de kan bli nominerade till olika priser. Är vi så ytliga i Sverige?

Helen sa...

Nu har jag suttit och sträckläst din blogg som jag lyckades googla mig till. Jag älskar den! Jag har fått massor med inspiration och en hel del skratt. Tack för det! Nu lägger jag till dig bland mina favoriter. Bums!

Fru Olsson sa...

Coola brickor. Fortsätt som du gör så är du snart uppe i 139 per dag :-)

Anonym sa...

Hahaha, Bästaste :D Kram Frida

Malin sa...

LOL!
Välkommen till verkligheten säger jag till alla småtjejer som tror att de kommer att göra avtryck i evigheten. Världen handlar om lite mer än yta..

Anonym sa...

Gud vad du är underbar!!
Jag skrattar ihjäl mig!
Kram Anna (engelska villan)