onsdag 16 mars 2011

Ordlös onsdag.





Ordlöst. Men ett ord bara måste jag få lov att säga:

Äntligen.

Fast det jag egentligen vill säga är ju:

Äntligen vår. Så fantastiskt jäkla gott.

Men då skulle det ju ha blivit alldeles för många ord för att kallas ordlöst.

Eller ännu hellre hade jag ju skrivit:

Äntligen vår. Så fantastiskt jäkla gott att kunna sitta mot en husvägg, dricka en kopp thé och läsa en sprillans ny inredningstidning och bara njuta i solen.

Går ju inte. Ännu värre ju.

Så det får räcka med bara ett enkelt:

Äntligen. (Och så får ni tänka er det där som är så fantastiskt gott själva)

Glad ordlös onsdag på er.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Åh fy farao! Nu är våren här du =) Här blev det glass på altanen, så gott och så härligt soligt varmt. Lite hög kanske. På sol.

Annefia sa...

Tänk så mycket dom där bilderna kunde förmedla! Vilken tur att det inte behövdes några ord för det. LOL

Absolut jättehärligt verkar det dessutom!

E.Winberg sa...

Bara dom underbara bilderna sa mer än tusen ord! Visst är det härligt med alla lökar som tittat fram ur backen?

Millas hem sa...

Tänkte skriva om hur mycket jag tycker om att kika in här och se allt fint du gör du kreativa kvinna! Men jag väljer att skicka över en kram istället!

Det var väl snällt?!=))

IA Nyckelpiga sa...

Du gör mej glad med dina inlägg. Popcornen är kanon!
Naia lekte födelsedag väldigt lánge sá hon fick en tárta med ljus som har använts flitigt.